Tillbaka på banan

Hejsan bloggosfären! (Kan man ens säga så?!)
Blogguppehållet har berott på olika anledningar, tre ord - depression, skola, socialt liv. 

Ja, jag är deprimerad och får ångest och panikattacker, men det är inget vi behöver ta nu.
Men det har gjort det svårt för mig att hålla er uppdaterade alltid. 
Det är dock inget jag tänker be om ursäkt för då det inte är något jag kan hjälpa.

Skolan proppar oss med info, och prov. Prov och läxor i massor. 
Klarat av det första riktiga nationella idag (räknar inte dom muntliga, hehe), vilket jag var sjukt stressad över, men jag tror det gick bra så det blir nog lättare inför nästa också nu när jag vet att jag kan tänka bättre än jag tror. 
Att jag är deprimerad har visserligen gjort att jag nästan hamnar lite back i vissa ämnen, eftersom att jag inte kan koncentrera mig på uppgifter och inlämningar på annat ställe än skolan. Därför måste jag ta ta i det ordentligt nu och få bort ämnesvarningar, gymnasiet snart vet ni. Kan inte slopa det nu !
BUP ska f*n inte dra ner mig igen. Nu är det stopp på min dåliga prestanda ! 

Jag har behövt ha ett socialt liv också, i kompiskretsar ;-) 
Fått ta mig tiden att prata med mina nära och kära ordentligt, vilket har hjälpt mig mycket, och jag har haft tid att tänka över massvis med saker och byggt upp mitt självförtroende, en hel del faktiskt. 
Det ångrar jag inget av, för även fast det sjunker - även fast JAG ibland sjunker till botten - kan jag ta mig upp igen och se framåt. Positivt. 
Det hade jag inte kunnat för två månader sedan ! 

En del olika människor, ungefär fyra personer, vänner, har en väldigt stor roll i mitt liv, och dom kan jag anförtro mig till när jag behöver det och det är viktigt ! 
Okej, detta har inget med varför jag inte bloggar att göra, men jag hoppas ni förstår mina tankar. 
Förlåt om ni inte gör det ! Gör det ibland inte ens själv. Tänker knas, men min dagbok får ta all skit. 
Ska försöka lasta över det i den istället för på er/bloggen. Lovar ! :) 

Nu är jag i alla fall tillbaka, och motiverad på nytt. Hoppas ni vill följa med på resten av mitt livs resa.., igen. 
Lovar att fixa med nya bilder osv också att dela med mig av ! Så småningom. 

Tack för att ni antagligen förstår, att jag måste lämna bloggen ibland, och kunna tänka över mig själv. För vissa saker kan jag bara inte skriva ut, trots att jag ibland vill för att slippa frågor. 

<3 





Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback