målet åt skogen

Idag har jag tagit emot två negativa besked & ett positivt så dagen innehåller blandade känslor.
Det ena negativa som inträffade idag är att min lilla ponnybs gått och blivit halt. Målet vi hade sedan vi köpte henne var ju att kunna ställa upp i julahoppningarna år 2014 men det är om tre dagar så det får bli 2015 istället ...
Skulle egentligen träna idag för Stina men vi hann bara trava ett varv på volten innan vi konstaterade att hon vart halt, så det blir till att vänta tills söndag och är det inte bättre då så får vi väl helt enkelt åka in och kolla det! Antagligen är det för att hon har haft känningar av det som hon protesterat alla andra ridpass utom på tävlingen i Ängelholm. Då dubbelnollade vi båda klasserna men tiden räckte inte tyvärr.
 
Resten håller jag hemligt ett tag till. Det positiva kommer snart bli utskrivet så så länge hoppas jag att ni har en toppen-dag så bloggas vi senare! Kramis
 
 
 
 


Vad gullig bild min du gör HAHAHHA :') putar lite med munnen och tittar bort! Men du är ändå söt :***

2014-12-04 | 13:19:59

Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback