det var en flopp

Igår gick jag upp klockan 05 för att åka till stallet och rida mitt djur. Kvart över sex på morgonen satt jag på hästen och hade tänkt trimma igenom henne med en bra känsla (ännu bättre än gårdagens där hon gick extremt bra) men det började dåligt redan på vägen till stallet. Det var kol-svart ute
 och et regnade. På kvällen är klubben åtminstonde upplyst men det var den inte så tidigt på morgonen. Dessutom så gick hon att göra något på i två minuter utav trettio. Resten av passet stog hon på stället och sparkade och gjorde sina löjliga försök till att bara gå på två ben. Sjukt jobbig vart hon, men tog mig igenom det och åkte sedan till skolan. Tänkte att det skulle vara värt det då det är så himla skönt att ha stallet klart på morgonen, men denna gången var det inte det ...

Vi bloggas senare, kramis!
 


Fin häst!

Svar: Tack så mycket !! :)
Emma Thyrén ☆

2014-11-07 | 10:48:02

Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback