tillbaka! ny och fräsch

Jag är ledsen att jag varit borta så länge. Hänt massor, men det är för mycket för att ens ta upp.
Falsterbo Horse Show 2014 har jag bland annat varit delaktig i. Jag, tillsammans med fyra andra tjejkompisar åkte ner och jobbade i en vecka. Bodde ensamma i en husvagn sju dagar, med mat medtagen att själva laga, och cyklar ifall vi behövde cykla in till Skanör och handla något. Hade otroligt roligt, och vi lär vara där nästa år också så oroa er inte ;-)
Varit på klassresa i Polen (bilder kommer), som vart känslofyllt, hemskt, spännande och samtidigt SJUKT roligt.

Det viktigaste jag har att berätta är att jag nu börjat gymnasiet, OCH jag har äntligen fått min MacBook. Ni anar inte hur sjukt glad jag är. Den är hur fin och bra som helst. Sprillans ny.
Vi hade som lektion att knäppa bilder med olika typer av ljus. Utav dom två lektionerna som vi var ute och fotade på tog jag den som är här under. Det måste vara en av dom bilder jag tagit i mitt liv, som jag är mest nöjd med.

Gymnasiet är sjukt roligt, och jag kunde nog inte fått en bättre klass. I stort sett allt är perfekt. Hur har ni själva haft det? Saknat mig? ;)
På frågan om jag har saknat "er" och bloggandet, är svaret både jag och nej. Det har faktiskt varit skönt att slippa pressen av att behöva skiva inlägg varje dag, med nya frächa bilder osv, men saknat det lite ändå. Tror att jag faktiskt behövde en paus, då det är så sjukt mycket som hänt i mitt liv under den här perioden. Mycket nytt, mycket annat, mycket spännande!


Q: vad har ni hittat på denna sommaren då?

Vi bloggas senare. Kramis!
 
 
 
 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback