50 snabba efter uppehållet

Lär känna mig ut över sociala medier. Eftersom jag haft upphåll för jag inte haft varken ork eller lust att lägga ner någon tid, och det är väldigt mycket just nu med skolan och allt annat, så tar vi 50 snabba frågor från nätet som lite kompensation. Kul huh?
 

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Alice är sjukt fint

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - isåfall kärlek utan sex

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - white house down

4. Har du bra självförtroende? -hyfsat

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - krama vartenda människa som brydde sig igår, och så skulle jag vilja pata med R. tacka för stödet etc.

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - fixa min vikt på riktigt (!), ta tag i skolan, ta vara på dagarna mer

7. Beskriv ditt drömutseende.. – Selena Gomez är typ perfekt från topp till tå. fast jag är ganska nöjd just nu, för att vara jag liksom

8. Skriv namnet på din förebild - Monica & min syster Camilla.

9. Någon du har kysst – hemlis ;)

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - ingen aning faktiskt

11. Den du senast sov över hos – Madde förstås

12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Diddi & Matilda

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – hade inte använt den om jag var missnöjd med den?
14. Vad väljer du, godis eller chips? -godis, alla gånger!

15. Hur många har du haft sex med? - spännande, huh?

16. Skäms du över någon som du haft sex med? - inte direkt

17. Har du rykten efter dig? - förmodligen

18. Din absolut sämsta egenskap? - för min egen del är det väl att jag bryr mig alldeles för mycket om andra än mig själv, annars är det nog att jag lätt brusar upp nu för tiden, haha. sen pratar jag kanske lite för mycket alltid (oops)

19. Din bästa egenskap? - typ humor. fråga mina vänner för jag vet inte. kanske att jag alltid bryr mig och är godhjärtad och omtänksam för det mesta

20. En låt du är beroende av? - Hold Back the River - James Bay

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - det var till skolskötersakan och jag bara frågade om ny tid till sån undersökning alla ska göra, för jag kan inte imorgon :)

22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - aldrig haft ett förhållande, hihi.

23. Kan man vara vän med sitt ex? – det beror på

24. Har du kysst en kompis? – för många gånger, antar jag hahah

25. Hur ofta dricker du alkohol? - antagligen för ofta. nej men "lagom", ändå
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? -droger är skit. skulle aldrig få för mig att börja med något sådant och jag tycker synd om de som gör/gjort det. 

27. Vad hatar du? - spindlar, spöken/andar/what ever, ångest, idioter, vintermörkret, kyla, att förlora människor som betyder mycket för mig och är vikitga för mig, rövslickare, djurplågeri och så vidare

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - tror inte det. jag är en sån som behöver närhet

29. Vad handlade din senaste dröm om? - kycklingar, sådana söta små fluffbollar

30. Vad gör du just nu? - svarar på ovan- och nedanstående :)

31. Hur lång är du? - 158cm

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Allt med dag-otto osv

33. De bästa svenska skådespelarna? – Stefan & Krister typ, haha

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Twilight tror jag

35. Ditt humör för tillfället? – du det är en oändlig berg-och dalbana så det går inte att svara på. både bra och dåligt liksom.

36. En vacker person? - min syster!

37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - vet jag inte överhuvudtaget vem det är så nej, men annars brukar jag acceptera vissa som jag i alla fall vet vem är.

38. Vem kramade du senast? – kramade min kusin Pia hejdå sist igår tror jag

39. Vem träffade du senast? – ut över familjen, så sebbe & oskar

40. Är du kär just nu? - inte direkt.

41. Någon du vill träffa? - Monica, varje dag. 

43. Sminkar du dig varje dag? - nästan

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - mor antagligen

45. Är du helsvensk? - ja, fast får ofta frågan om jag verkligen är det

46. Den bästa bloggen? - no idea bro

47. En artist du inte gillar? - lyssnar bara på de jag gillar, så inget jag memorerat

48. En artist du gillar? - avicii bara fortsätter leverera, så honom vad jag kommer på nu

49. Vad är det bästa som hänt dig? - sjukt svår fråga. ärligt, så är det nog faktiskt Monica. och vänskapen jag haft med A. räddade mig så många gånger. fler bra saker men det är det viktigaste som kommer upp i mitt huvud just nu. & australien, förstås!

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - jag är inte säker än. vill i alla fall kunna tjäna pengar, men vem vill inte liksom?



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback