gårdagen, blir bara inte bättre !!

Igår vart jag sååå sjukt himla glad. Vi fick veta vad vi skulle ha för so-ämne på nationella, och vi fick det jag hoppats på hela tiden. Vi ska ha samhällskunskap, vilket jag tyker är det lättaste av dom alla, så jag ville verkligen inte ha något annat. Studsade nästan runt i klassrummet när vi fick veta, medans nästan alla andra surade ;-)
 
Vi fick också veta hur det gått på nationella i engelska. Vi har inte gjort det muntliga än, men jag fick B på alla de skriftliga delarna, vilka jag tror var tre stycken.
 
Inget, verkligen ingenting kunde förstöra min dag igår. Vart så himla glad !!
Dessutom kom jag in på båda mina val till gymnasiet. Alltså kom jag in på mitt första val. Spännande. 
 
 
 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback