så vart dom alla undanröjda


Åh, jag minns hur otroligt liten hon var :')

Äntligen har jag gjort klart alla veckans prov. 
NP hade vi måndag & torsdag, SO i tisdags och matteprov nyss. Inte alls rättvist, men nu är dom åtminstone ur vägen. 
Förväntar mig inget bra på matten ska jag säga. Har nog aldrig varit svårare än idag. Då jag inte lärt mig grunderna rätt från början har det blivit super svårt med matte för mig. 
Jag kan inte ställa upp ! 
Och jag fattas fyra stycken gångertabeller, därför är matten lite sådär extra svår för mig. 

Det känns skönt att veta att detta var det sista matteprov för nian, innan nationella. Vilket lär gå ännu värre. 

Kyss , vi bloggas senare. ♛




Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback