new & fresh , klockren idag igen

Slutade dagen i skolan direkt efter so-provet, som gick bättre än förväntat med blir inte förvånad om jag får omprov. 
Åkte sedan direkt därifrån till frisören, som fräschare upp mitt hår lite. Känslan efter frissan är oslagbar, och underbar ! 
Träffade också bästa Adam där, riktigt go' den killen :) 

Min ponny idag då? Gick hon lika klockrent idag som igår? Ja men visst gjorde hon det ! 
Jobbade lite i samlade gångarter över en upphöjd bom och många volter. Hon tramsade lite med kickar och bockar men kom över det bättre idag än igår, så hon blev nog ganska nöjd i slutändan ändå. 
Hon protesterar inte alls lika mycket mot arbete längre, vilket är bra. Men jag tror hon tyckte det var ganska roligt idag, och ganska ofta annars också  :-) 




Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback