Frukosten som väl trots allt är det viktigaste målet på dagen


Knäckemacka m. ost // ett glas yoghurt

Startar dagen med en god frukost framför tv:n, för att orka med skolan senare. 
Ska också se om jag kan få med mig någon annan dricka till mina Ipren. Funkar nästan inte att svälja med vatten alltså ... Hmm ?! 
*gnuggar fundersamt skägget, och söker efter svar*

Vi bloggas senare, kramis! 
 



Så fin blogg du har!
Jag har precis skaffat en ny blogg och det skulle vara jätteroligt om du ville titta in och kanske lämna en kommentar :)
http://lydiaathieme.blogg.se

Svar: Tack så mycket !
Kollade på den, och den verkade bra & vart väldigt fin. Lär följa dig hädanefter (:
Emma Thyrén ☆

2014-04-02 | 12:39:39

Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback