c h i h u a h u a

 
Tog mig ut en snabbis med kameran för att skaffa nya bilder att lägga upp, vilket resulterade i att Alma fick falla modell. 
Av detta fick jag ut, hmm, ungefär två av tjugo bilder som faktiskt blev bra. La dock på lite skärpa och bokeh grejer eftersom att det vart ganska mörkt. Den här hunden kan då verkligen inte vara stilla, så henne får vi skaffa lite mer ply på för att någonsin kunna fota henne igen ;-)
 
Klarat av ett till nationellt prov idag, vilket väl ... Ja, gick sådär. Kände mig inte helt nöjd och hoppade lite av tråden och skrev det mer som ett blogginlägg (hmm, undrar varför hehe) än en krönika.
För övrigt gick det väl bra och jag tror det var det sista i svenska. 
På läsförståelsen vi gjorde i måndags fick jag förresten ett B, och det känner jag mig väldigt nöjd med då jag fick högst betyg i klassen och jag svarade inte ens på en av frågorna. Verkligen inte för att skryta eller så, men ibland är det okej att bli lite sådär extra nöjd och få berätta det!
 
 
 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback