Utloggad från övriga sociala media


Tyvärr, så har allt som händer kring mig just nu, påverkat mig mer än jag trodde. Hela jag har blivit någon annan. 
Jag vet ärligt knappt, vem jag själv är längre. 
Så därför har jag bestämt mig för att förbli utloggad från nätet ett tag. Tills jag hittat mig själv igen.
Undantaget är lite snapchat, och bloggen ska självklart rulla ändå. Inte värre än att jag kan göra tidsinställda. 
Har dessutom lovat inlägg som kommer komma upp under denna och nästa vecka. 
Mina handlingar och sätt att agera, och reagera, påverkat inte bara mig själv, utan också mina vänner och familj. Måste få tänka över allt, och ändra mig själv. Det är faktiskt inte bara jag som far illa av det. DET MÅSTE SKE, EN FÖRÄNDRING!

Det känns som ett moget beslut faktiskt, men framför allt är det för MIN skull. Jag måste tänka på mig själv, och mitt välbefinnande ett tag, och bli den Emma jag brukade vara. 
Känner mig riktigt hemsk som person just nu, och jag måste hitta tillbaka till mitt riktiga liv. Börja tycka om mig själv, och bry mig mer om mig själv. 
Tänker sitta med min lilla lista på Spotify fortfarande, dagarna igenom som vanligt, och tänka över mina "synder". Ska göra en förändring med mig själv. Nu får det vara nog! 






Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback