önkeinlägg - vad vill DU läsa om?

Tänkte att ni skulle få välja vad ni vill läsa om. Några inspirerande inlägg. Några som kanske ger en tankeställare till några av er, eller några som bara är till för att läsas. Några som kommer tolkas på många olika sätt, och några som det kommer att sepkuleras om hej vilt. 
Djupa, väl genomtänkta inlägg. Vissa ämnen - känsligare än andra.
Önska vad ni vill, eller nåt av dessa:
 
* mina åsikter om mobbning 
 
* kärlek & vänner 
 
* min resa och framtida mål med Itzy
 
* komplexen jag har med mig själv och min kropp
 
* övriga gymnasie tankar 
 
* mål & andra tankar kring bloggen
 
eller eventuellt:
 
* mina  tankar och känslor om självskadebeteende & tvångstankar
 
något av dessa hjälper kanske just DIG? 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback