"när dörren med hjärtat du finner, din nöd och smärta försvinner"

Sitter i soffan med datorn i knäet och tittar på Paradise Hotel med familjen. 
Nyss ändrat design på en kompis blogg. Du hittar den HÄR!
 
Har verkligen inget som jag kan skriva just nu. Allt jag skulle vilja skriva om, är för komplicerat för att jag själv nästan ska förstå. 
 
Men för att få lite uppdatering, så har jag varit hemma från skolanidag. Mådde inte alls bra. Varken fysiskt eller psykiskt, men det var lite skönt för jag hade tid att röja undan lite läxor och även röja undan på mitt rum. 
Kommer åtmisntone må bra i helgen. Eller, det beror på hur man ser det. 
På fredag väntrar film mys med två av mina systrar, och lördag ? Det vet jag inte om det är smart att skriva på nätet men jaja.
Kanske fotar lite och lägger upp så låter jag bilderna tala. Vi får se. 
 
Hörs imorgon. Puss ! :*
 
 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback