läget har varit för komplicerat för att ni ska förstå

Jag vet inte hur jag ska förklara anledningen till bloggpausen utan problem, så jag bortser från det alternativet helt och hållet. (& nej, det har ingenting med Itzy att göra!)
I framtiden kanske. Ytterst osäkert, men det får vi se. Det har endast med mitt privatliv att göra, så dom som vet vet, och det tycker jag räcker! 
 
Nu är jag i alla fall tillbaka, och ska ta tag i bloggningen igen. Fixat med lite bilder på Itzy och någon på Alma, som jag kan använda i inlägg, tills jag fått lite fotoinspo :)
 Det var i princip allt jag ville, så alltså tänkte jag bara meddela att jag är tillbaka nu igen, och redo att förbättra bloggen. 
Förresten, så ska jag välja till gymnasiet på måndag. Spännande ;) 
Kan köra att den som gissar rätt först på hur jag kommer välja (ni kanske minns ungefär hur jag skrev för ett tag sedan), får en länkning i ett inlägg. 
 
/ E 
 
 
 
 
 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback