fy dundrans vad bra initiativ för nyår

behövde bild, men tog aldrig några igår så återanvänder (;
 
Vad jag skrev igår angående mina planer för nyår - glöm det. Det blev förstås inställt, så jag och Erica satt här så fint. Tog initiativet att fullfölja planerna vi hade från börja, även om det bara var vi två. 
Åkte in till Fridas fest, vilket jag är sjukt glad att jag gjorde då det blev en väldigt lyckad kväll, tills det var dags för smällare. Blev träffad av en liten jäkel, på benet och ögat, men klarar mig bra ändå. Lite smått svullen och röd på ögonlocket, och ett litet jack, annars så (: 
 
Välkomnade året med lite mer glädje än jag först trodde jag skulle göra, men det gör absolut ingenting. Skönt faktiskt, att kunna vara riktigt glad ibland, och särskilt som en början på det nya året ! 
 
Hur firade ni nyår? 
 
Kram
 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback