upp & hoppa, full rulle

Itzy blivit vaccinerad, stallet klart & hästarna har fått sin lunch. Ska ta tag i lite inlämningar och plocka undan på mitt rum nu när jag ändå är hemma. 
Fixat lite med ett familje-projekt som är ganska hemligt också idag. I är flitiga, jag och min mor! 
Känns faktiskt bra att ha det fixat sen.
Vaknade tyvärr utan röst, och hostat slem kombinerat med feber och allt sånt där mindre trevligt hela dagen. Nej usch, mår inte alls bra men man får göra något ändå. 
Här ska vi inte ligga och dra oss. Det gör jag redan tillräckligt när jag är frisk ;-)
Ni får ha det superbra idag. 

Vi bloggas senare! Kramis

gammal bild så nej, jag fixar inte mig när jag är sjuk !! 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback