survival secret; it gets worse before better - try not to panic

Situationen är sjukt komplicerad, som vanligt antar jag. Jag har ingen bra förklaring, därför utesluter jag att över huvud taget ens försöka förklara. 
Det blir det ändå inte värt i slutändan. 
Jag gör mitt bästa med att försöka uppdatera, men det är inte alltid så lätt när det är såhär. Tyvärr. 

Idag fick vi veta hur dem preliminära antagningen till gymnasiet. Jag är väl nöjd antar jag. Antagen till båda mina val, så gissar att jag inte ska klaga. 
Dagen har visserligen inte gått min väg riktigt, därför har jag svårt att glädjas åt saker jag egentligen borde!! 
Jag har dock inget mer att tillägga för dagen. 
Tack för ert överseende. Ni äger ändå ♡

Vi bloggas senare! Kramis



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback