Vem behöver gym när man har häst ?

Nu vill jag bara pusta ut. Dagens dressyrträning vart RIKTIGT jobbig, när man som mig inte har speciellt bra kondis .., och inte min häst heller just nu haha. Sommarbetet släpar fortfarande bakom.
Men iallafall, eftersom vi bara var tre stycken idag, så körde vi balans och sits. Inga tyglar, och inga stigbyglar. Haha, det var ganska svårt ibland när hon mest sprang, och sprang, och spang. Att hålla benen upp, bägge två, i både skritt och trav. Uuuusch. 
Blev dock inga bilder för min mobil typ dog, så mamma kunde inte fota.
 
Imorgon ligger planerna på att rida ut med Ellen & Oliwer. Får se vad för runda det blir sen imrgon. 
 
Nu ska jag plugga vidare, så hörs vi imorgon :* 
 
ungefär såhär tött är jag nu :
 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback