& på det igen

Hej bloggisen ! 
Nästan en månad sedan jag bloggade nu, men tiden tog slut. Hade nästan ingen tid över, och med tiden fösvann suget lite. Men ska jag vara ärlig, så har det varit riktigt skönt att inte behöva känna att man verkligen måste skriva. Men jag har pillat lite med designen nu, och såfort min egen dator har börjat samarbeta igen ska headern fixas. 
- just nu fick det bli en tillfällig halvdan header, med bilder från min instagram (följ mig gärna där: emmathyren) men det får ni ta. I veckan blire rå plugg då min häst har kommit i förstahand ^^ , så förvänta er inte för mycket, men jag ska försöka så gott jag kan. Kan lägga in lite halvkassa inlägg från mobilen imorgon, och ja .. framöver haha. 
Vi hörs :*
 
 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback