Gårdagens dressyrträning

Hann inte lägga in något igår, då jag kom hem väldigt mycket senare än väntat. Och sen skulle jag plugga matte också ovanpå det ...
Men jag har tid nu, så iallafall så startade jag på träningarna igår. Och eftersom det var andra som inte red sina vanliga hästar pga olika anledningar igår, och min hade haft långvila, så gjorde vi mest lite gångarts övningar eller vad man ska säga. I alla gångsarter på en, vilken var utmarkerad, "perfekt" volt, och sedan runt hela fyrkanten och lite vända rätt upp och ut på åttvolter osv.
Itzy gick bra och ställde sig fint och när det var dags att träna upp sina travfattningar så fick vi göra om det en 2 gånger typ, sen så gick det hur bra som helst. Hon var jätteduktig på det !
Galoppen var sådär idag. Hon ville inte riktigt ställas. Men vi klarade oss igenom det med så småningom (:
Hon var rädd för typ allt , men det blir snart som vanligt igen :)




Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback