intresstiing ...

Hej ! 
Jag har inte riktigt haft lust att skriva. Inte mått helt hundra och sen är det sjukt mycket med skolan också. 
Dagen började iallafall bra, och var bra tills lunch ungefär. Sen förstördes allt. 
Det var precis som att jag pajade en hel vänskap, pågrund av att en annan person sagt massa saker, och det överreagerade jag såklart för. Men jag tror åtminstone att vi är vänner igen. Kanske inte lika som det var igår typ, men ändå. Man kan ju hoppas det kommer tillbaka. 
Strunt i det. Jag får skylla mig själv att jag är så dum ... 
Sen har jag inte haft något intressant överhuvudtaget att skriva om heller. Det är ju samma varje dag för mig. 
- Gå upp, fixa sig och äta frukost osv.
- Gå till bussen, som ju går till skolan haha
- Vara i skolan och göra vad man brukar göra där,
- Åka hem
- Plugga
- Stallet
- Datorn osv. 
- Deppa eller vara glad, beror på
- Borsta tänderna & sova.
Typ så är ju en vanlig dag för mig, och det är inte särsklit intressant om jag ska vara ärlig haha. Hade kunnat skriva lite bättre och sådär, men jag kan inte skriva ut hela mitt privat liv som jag hoppas ni förstår. Det är det man har en dagbok till ;)
Men det kommer lite små inlägg då och då. Ni får ta att bloggen står och samlar damm ett tag till :)
 
 
 
 
 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback