gårdagen - en omtumlande dag, minst sagt

Behöver jag säga mer än såhär ? 
Vi hade extremt mycket tur, jag & Madde som klarade oss så bra. 
Gårdagen var omtumlande och chockerande, men det kunde gått så himla mycket värre. 
Vi skulle till jobbet, vilket inte blev av förstås, och ungefär halvvägs kör en idiot rakt ut vid stopp och in i sidan på oss. Lär dig trafikreglerna asshole -.-
Det var en läskig situation hela alltet. Från att känna bilen komma mot oss, tills att räddningstjänsten hade åkt.
Nackkragae och skit folk överallt haha, undersökta i varsen ambulans jag och Madde, och fått blåsa för polisen osv. 
Två brandbilar, två ambulanser och en polisbil. 
Usch, det var läskigt. Skakade som små chihuahuor båda två. Men bättre mopeden gick sönder än att vi gjorde det ! 
Nej fysören. Skrapsår, blåmärken och svullnader överallt men vad gör man ? Bättre det :)
Glad att gå igenom dethär med Madde, och inte själv, eller med någon annan. 
Det var en läskig dag.
Älskar min Maddi, som var så duktig <3



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback