Väla by

Godmorgon !
Hoppas ni har sovit gott, det har iallafall jag gjort. 
Begav mig till Helsingborg med bussen tillsammans med Frida igår kväll. Eller närmare bestämt till Väla by, till våran kära storasyster. Hade egentligen tänkt att vi skulle ha High School Musical marathon (eftersom det var så länge sedan vi såg dom filmerna, och eftersom att Zac Efron är så snygg ;) , men istället kollade vi på Percy Jackson - Sea of Monsters. Väldigt svårt att förstå vad den handlade om i början, och då vart den så komplicerad nästan, och konstig. Men när man väl kom in i vad som hände så var den himla förutsägbar istället. Men annars var den helt okej (: 
-

Har förresten äntligen bestämt mig för mina planer inför gymnasiet. Riktigt skönt faktiskt. Kändes på nåt vis så stressigt nu när jag velade så mycket.
& för er som undrar ska jag gå estet, och har samhälle som andra val :) 

Vi hörs väl sen någon gång. Planerna ligger på att sova hos Emma ikväll, men vi får se hur det blir med det. Ska isåfall ha våra "spelkväll" som vi pratat om så länge. 

Instagram bild, fast med text på (; 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback