Pay n' jump

Vart då alltså på pay n' jump idag. 
Faktiskt nöjd, trots allt (: 
Trodde inte att jag överhuvudtaget skulle hinna dit, men det gjorde jag med knapp marginal. Hade inte dom andra hästarna i stallet rymt från hagen när vi kom dit, hade vi hunnit bättre men a. 
Hoppade iaf två 50 istället för en 50 och en 60, då jag vart väldigt stressad och itzy vart rädd för allt på vägen ner, så hon vart väldigt spänd i början och lite orolig kan man väl säga (; 
Men vi kom runt första rundan med två eller tre vägringar, och runda två är jag superduper nöjd med. Då blev hon mer på hugget och sög mer mot något hinder, så full galopp där och felfritt rundan runt :) 
Min lilla kiwi är så bra <3 





Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback