Öppet hus & The Vampire Diaries

Godkväll bloggisen.
Spenderat dagen och kvällen i skolan, då vi hade öppet hus. Det var faktiskt riktigt roligt ! Fick massa fika också. Pepparkakor, kanelbullar och supergoda mackor med massa pålägg. Och julmust förstås :)
Tänk att skolan kan vara så rolig ändå. Det trodde jag inte haha.

Fick hem mina kakor också idag. Ska ju sälja så vi får pengar till våran Polenresa :D . Det ska bli sååå himla kul och spännande. Verkligen !
Varit i stallet och sådär, och fy vad jag längtar tills på söndag. Dagen då vi flyttar itzy (:

Nej, nu ska jag titta på ett avsnitt av The Vampire Diaries, och sen sova.
Den serien är så grymt bra. Nästan sjukt. Beroende framkallande också för den delen (;
Och Stefan är så sjukt snygg *dregel*. Han och Elena passar riktigt bra tillsammans. 

Nej, puss och godnatt. Tråkiga inlägg numera men det får ni vänja er vid lite sådär tills jag får något bättre att skriva. 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback