När man längtar tillbaka till skolan, är det till kompisarna. Eller?!

Vet att jag inte bloggar särskilt ofta nu för tiden, men jag vill inte att min blogg ska vara ... Ehm. Det ska inte bara bestå av: Hej bloggen ! Idag var jag i skolan. Skit tråkigt, och sen red jag. Det gick bra. Hon var lite spänd men mjuknade snabbt. 
Asså nej ! Det är ärligt sjukt tråkigt att läsa sånt tycker jag. Knappt lönt. 
Jag vill snarare isåfall att min blogg ska inspirera, och ha betydande innehåll. Det ska vara mer intressant att läsa än detdär ↑, förstår ni vad jag menar ? 
Dock, tänker jag skriva nu mest för att emmathyren.blogg.se inte ska dö helt. 
Så, skolan är lika tråkig som vanligt. Suttit med min äckliga lärare och översatt en hel berättelse från engelska till svenska. Sjukt att jag är bättre på engelska än vad han är. Fyy.

& vad menar jag med rubriken idag då? Jo, egentligen samma där. Vill inte ha något "tråkigt, standard" där heller. Skolan ...
Nej, utan det blev istället vad det blev. 
Och 'eller?' då?  - det är jobbigt att jag går i nian och mina två bästakompisar går i åttan. Det här året har vi inte samma lektioner och raster nästan alls tillsammans längre, vilket gör att vi inte umgås lika mycket så våran relation blir allt sämre och sämre. Glider längre och längre ifrån tyvärr. Och ja, det gör ont, så in i helvete. Men jag försöker så gott jag kan (: 
Det dumma schemats fel. Dels ... ;)
Skitsamma. Inte meningen att jag ska sitta bakom skärmen och klaga och berätta om mina problem haha. 

Hoppas jag får mer inspiration snart, så jag kan skriva mer och oftare :)
puss finisar :* 






Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback