försenad & lat, men såå härligt

Isch. Som sagt vaknade jag upp hos Camilla i hbg imorse, och jag måste säga att så avslappnad och lugn som jag var idag har jag inte varit på flera månader. 
Låg på soffan och kollade på serier och julfilm, en stor del av dagen. Det kändes så jädrans bra att inte behöva tänka på något. Bara slappa hela dagen, och inte ha några tider att passa. Att bara vara sådär allmänt lat ... TILLS, jag kom på att jag skulle jobba, vilket jag dessutom kom för sent till. En hel timme, men det jobbade vi ifatt ganska snabbt. 
Vilket pretty much förstörde min dag och vart så otroligt trött. Usch. Men vad gör man ? !
Blev inte heller någonting med Emma idag ;/ , men vi kanske kan ta det nästa helg istället.
 
Tänker mer och mer på gymnasiet nu. Tyckte det var det läskigaste jag någonsin skulle göra, inte bara själva valet då, utan att börja på gymnasiet. Det är så stort kände jag. Fast det jag egentligen tänkte på var ämnet mobbning. Fanns det mycket av det där? Eller var dom så pass mogna så dom inte höll på med sånt trams? 
Rätt svar: alternativ 2. 
 
 
 Åh, himlarns vad jag saknar min fina Tootsie. Hoppas du har det bra där uppe och är stolt över mig. Sakna så att sitta på din rygg och gosa med din mule. I love you. Vila i frid ♥
 
 
 
 
 
 
 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback