Chai Latte, såhär innan Jönköping

Började morgonen med en kopp varm, härlig Chai Latte. Det är så himla gott. Känns väldigt juligt också, mest tror jag för det luktar lite pepparkaka ;)
Nu beger jag mig till Jönköping med mina två systrar, och systerdotter. 
Ska ha vårar årliga "julbak". Återstår att se hur många plåtar vi bränner i år, haha. Dock bestämde vi att bara baka lussebullar, knäck & mozartkulor, och uteslöt pepparkakorna. Går att köpa mycket godare på Ica ;)
Sen för den delen så säljer jag ju x-antal burkar pepparkakor, chockladbollar, "nallepuh kakor", dubbla chockladflarn och kolor, eftersom vi måste tjäna in pengar till våran Polen-resa till våren.  Personligen tycker jag om nallepuh kakorna bäst. Så himla goda !

Tror jag ska kolla på ett avsnitt av TVD på surfplattan, för att fördriva tiden i bilen lite. 

Förresten, gissa vad jag skriver ifrån. 
Min helt sjukt fina och braiga iPhone 5s. 
Älskar funktionen med fingeravtryck när man låser upp. Särskilt om man är så lat som jag ;-)

Hörs senare eller imorgon. Lär lägga upp bilder på våra (miss)lyckade julbakelser på instagram. Glöm inte följa mig: emmathyren. 
(Kommer mest troligt upp lite här också!)





Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback