@ maddis house

Som ni vet så sov jag ju hos madde inatt, och det är därför som jag inte har skrivit något. visst, även fast madde också har en blogg, så känns det ändå väldigt dumt att sitta och blogga då, så jag gör det nu istället (: 
Vi har iallafall haft det mysigt. Käka pizza, kolla film och prata :)
Sen sov vi gott, och nu är vi jätte taggade till lite saker, som ni kommer få reda på om när det är klart.
Det ska bli så himla skoj ! 
Som ni nog ser så gick vi ut och fotade en runda också igår. Några av bilderna ser ni här ovanför. 
Ikväll rider jag mest troligt ut med Ellen, så vi hörs efter. 
 


mysig runda hihi! <3

Svar: adu (: <3
Emma Thyrén

2013-07-29 | 22:28:11

Schnyggingar! ;-)

2013-08-06 | 23:23:10

Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback