efterlängtat ♥

ååh, på söndag ska jag sova hos madde. Äntligen. Känns som att det var en hel evighet sedan. Som jag har saknat min bästavän!
Det ska bli riktigt roligt och mysigt. Åååh. Och deras hund Legolas som ni ser på bilden. Han är bara för go! 
Haha, och när det lagas pannkakor, då blir han helt tokig. Så himla söt är han! Ska bli kul att träffa han igen. Och om nu bara madde ska gå ut och gå med han också, det är ännu bättre. Så hinla kul när han drar iväg med henne haha. Lite taskigt att säga så kanske, men det ser så himla roligt ut :D
 


Min fina hund!
Längtar tills vi ska sova ! :D <3

Svar: han är så fin! a <3
Emma Thyrén

2013-07-26 | 13:17:35

Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback