#minhelgibilder


Låter bilden/rna förklara.
Åkte som sagt upp med mina systrar till våran äldsta syster i Jönköping igår. Då bakade vi lussebullar, knäck med krossade polkagrisar i, lyssnade på massa julmusik, drack glögg, kollade på julfilmer, sydde julstrumpor, och imorse tittade vi på det första avsnittet av julkalendern. Så idag är det första advent. 
Märks det att vår familj älskar julen eller så ? (;
Vart också så klantig, så att innan vi åkte hem idag skulle vi göra lite glögg ... (Låter de tre punkterna tala) , och hällde då upp i porslinsmuggar och ställde in i mikron på drygt en minut. Jag blev den som tog ut, och lär er nu alla som läser: VÄRM ALDRIG PORSLIN. Jag brände min tumme så in i bomben, så lär väl få en dum fet blåsa där imon eller nåt ...
Men idag säger vi tyvärr vila i frid Paul Walker/Brian O'connor. Älskar verkligen Fast and Furious, men det var lite tur att sjuan hann bli klar, men väldigt tragiskt det som hänt :(


Men, vi får inte glömma att välkomna december ordentligt, vilket jag tyckte vi gjorde bra igårkväll och idag :) 

(lite mycket bilder men jaja, det gör inget ! Bättre än inga alls ;)



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback