Kan man kalla det bakslag eller inte ?

Gaaah ... Red min lilla ponnybus imorse, och det gick inte toppen, men vi slapp en massa protester dock. 
Hon var inte samlad för fem öre, och bara rusa genom i stort sett hela ridpasset. Fick jobba ordentligt med henne, för att hon skulle kunna gå lite lugnt och i vanligt fall hade hon protesterat och inte velat gå mer, men hon tog det med spänst och gjorde som jag sa efter ett par om & men. Så lite glädje fick jag ut av passet åtminstone (; 
Får väl se hur det går imorgon på Pay n' jumpen i Åstorp. Om det inte är för att det är ett nytt ställe, så borde det inte vara något problem. Lastningen borde gå bra också, trots att hon bara åk transport en gång innan vad jag vet. Yesyes, nu ska jag fira jul igen med andra sidan av släkten :) 





Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback