gott nytt år på er !

Började min sista dag år 2013, med en underbar barbacka tur på Itzy i extremt häligt väder - lycka.
Det sjukaste av allt måste nog ändå vara, att det mer är som mars såhär års, än nyår. Det könns då verkligen inte som en sista dag på december. Att det inte ens finns lite snö ... Lite tråkigt tycker jag, men man slipper frysa rumpan av sig när man står ute och smäller smällare. 
 
Hur firar du nyår? 
Jag avslutar det här rent ut sagt, skitkassa året, men några tjejkompisar, efter många ändrade planer. Smälla raketer, äta något gott, titta på film och prata. Kan väl hoppas att det går som planerat, och inte åt skogen. 
 
Tänker inte börja med det dära "nytt år, nytt jag" tramset helt ärligt, för man blir en annan människa undertiden som året går. Det är jag ett jätte bra exempel på. Man vaknar inte bara upp den 1 januari som en ny människa, utan det bara händer, lite hela tiden under årets gyllna gång. & inte ska jag heller ha något större nyårslöfte - för man håller det aldrig. Mitt ända mål är att ta tag i träningen mer för att bygga upp min kropp, absolut inte för att gå ner i vikt. Snarare tvärtom. Detta har jag satt upp som nyårslöfte, för det är något som är rimligt för mig att hålla. 
Tänker inte heller välkomna 2014 med ett leende på läpparna, för gick hela 2013 åt skogen, så lär inte 2014 vara ett toppenår heller. Faktiskt. Säger inte att det inte kan vara bra alls, men det lär ju inte vara det bästa året någonsin direkt. 
Slutade tro på det där att "20XX, ska bli mitt år", för jag sa det om 2013 också, och det ser vi ju hur det gick ...
 
Känner att detta inlägget börjar bli lite för långt, men jag säger gott nytt år år till er och alla era närmaste. Må 2014 vara med er. 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback