senaste dagarna

Hejsansvejsan. 
Jag vet att jag inte har bloggat på 2 dagar, vilket faktiskt för mig känns som evigheter, men jag tänker inte be om ursäkt för det, för jag har faktiskt ett privatliv utanför bloggen också, vilket jag hoppas att ni förstår, för detta är något ni får räkna med lite ibland ;)
Vad har egentligen hänt dom senaste dagarna ? 
- Jo, som ni vet så har jag varit hos Elin & Emilia. 
- Jag har börjat jobba lite på ny design, och framförallt ny header.
- Jag har blivit beroende av teen wolf och gossip girl.
- Jag har tänkt mycket. På olika saker. Som dock gjort mig förbannad,
- Jag har skickat iväg ett pepp-mejl till en tjej.
- Jag har läst mycket bloggar haha. Fått lite inspo ;)
 
- Jag har .. Säkert gjort mer men jag kommer inte på det just nu haha. 
 
skitsamma, detta var lite bara sådär. Kommer lite andra inlägg snart, blandannat ett lite känslosamt inlägg, med hjärtskärande stories bakom. 
 
 
 



Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback