gone in a few days

Godmorgon ! 
Jag kan börja med att berätta att jag vaknade upp av en urgullig syn. Det stog nämligen två rådjur på våran baksida. En hona och en hane. Jag vet inte varför, men min kamera vägrar att fokusera, så det blev en halvkass med mobilen istället, men det duger ! 
 
Om nnågon timme sitter jag i bilen iallafall, på väg till Holland. Resan beräknar vi tar ungefär 9 timmar, så när vi kommer fram till Hotellet ska jag skriva mer (om vi får tag på internet förstås). Fast jag gör nog nåt tidsinställt nu med. 
Vår lille vovvsing lämnade vi igår hos Monica, så hämtar vi henne på måndag igen. Super ! 
Planen var egentligen att Madde skullle följa med, men tre dagar innan fick hon reda på att några familjekompisar till dom skulle komma på lördagen och grilla, och dom har inte träffat dom på 5 år eller så, så hon valde istället att stanna hemma och träffa dom. Lite tråkigt att dom inte kunde ändra dag, men jag klarar mig ensam också ..
Hoppas att ni får det bra här hemma, så checkar jag in på hotellet i Amsterdam som fjorton-åring, och checkar ut som femton (; 
 
Kram ♥


Snällt att hänga ut en person sådär.

Svar: förlåt, men jag förstår inte riktigt vad du menar. jag skrev ingenting som var 'kränkande' på något vis mot madde? att skriva att man blev lite besviken för hon inte följde med fattar jag inte hur det är att hänga ut någon?
Emma Thyrén

2013-08-03 | 11:03:11

Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback