första dagen i skolan

Ja .. Vad kan man säga ?
Det vart väl inget märkvärdigt med det egentligen. Ska jag vara ärlig, så från att jag stog och väntade på bussen med mina kära hörlurar i öronen kändes det faktiskt bara som att jag varit ledig över helgen som det brukar vara ni vet ?!
Och så var det ju hela tiden i skolan också haha. Så det kändes faktiskt riktigt skönt att komma tillbaka rutinerna, och att det kändes så himla bra på något vis att vara tillbaka (:
Men jag vet inte .., det är något som händer när jag är i skolan. Jag blir typ hyper på något sett, & nästan som lite taskig, fast det är VERKLIGEN INTE något jag menar. Det är bara att min mun går ett i ett, och jag kan typ inte stoppa det haha, men jag ska lugna ner mig ! :D
Äsch då. Det löser sig ;)
Haha. Men det var faktiskt riktigt skönt att börja skolan igen !
Hörs imorgon om jag har något att skriva.
Dagen får faktiskt ett tummen upp :)



Jättefin blogg!
Vill du ha mer bloggläsare? Vill du bli länkad på min blogg? Kolla då in min blogg så har du chansen att få mer bloggläsare och bli länkad på min blogg! Bloggen heter linneahellgrens.blogg.se

2013-08-24 | 15:45:14

Jättefin blogg!
Vill du ha mer bloggläsare? Vill du bli länkad på min blogg? Kolla då in min blogg så har du chansen att få mer bloggläsare och bli länkad på min blogg! Bloggen heter linneahellgrens.blogg.se

2013-08-24 | 15:45:14

Din kommentar här tack:

Namn:
Låt mig slippa skriva allt igen!

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback